Flytning af overskrift - Joomla! Forum - community, help and support


jeg har en overskrift på mit søge mondul som jeg gerne vil have flyttet ned ved siden af søgefeltet - men hvordan gør jeg lige det???

teksten "søg produktbladsdatabase:" skal stå foran søgefeltet.

http://www.friluft.dk/iversen/index.php ... &itemid=31

nu har jeg skrevet teksten ind min template - ved godt det ikke er sådan man gør men det virker  :d

meeeen jeg er ved @ blive idiot af @ søge boksen ikke vil stå midten af den ramme der er til funktionen, den hænger helt oppe og flaver sammen med søgknappen.

jeg kunne os godt tænke mig @ der kom lidt luft mellem søge feltet og søgknappen





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???