Bygga en Joomla sajt - Joomla! Forum - community, help and support


har idag en htmlsite med cirka 30-40 undersidor. min plan är att utöka sajten men det börjar bli väldigt jobbigt. därför vill jag använda ett cms istället och då gärna joomla.

så jag söker en person som kan bygga en ny sajt till mig med följande önskemål:

- ska vara enkelt att lägga till ny information på sajten. sajten idag består av listor med information och länkar till företag inom en viss bransch uppdelade på var sverige företaget ligger. skall även finnas sidor där ren fakta kan presenteras som text rakt upp och ner.

- möjligheter att presentera nyheter på ett smidigt sätt.

- vill helst behålla de filändelser, title och metataggar jag har på htmlsajten idag.

- kunna lägga in google adsens på några ställen.

i övrigt är det inga komplicerade funktioner som skall finnas. så för en person som kan joomla ska detta inte vara något svårt jobb.

maila mig på danielkarlsson630@hotmail.com så diskuterar vi vidare.






Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???