Önskas: Stabil gallerikomponent! - Joomla! Forum - community, help and support


hej! jag har flera år använt mig av zoom media gallery till våran hemsida. det har väl fungerat sådär med en hel del tidsödande trixande... nu verkar dessutom också zoom vara mer eller mindre övergivet av sina utvecklare, det har inte kommit någon ny version på ett bra tag,
jag har också provat att installera rsgallery2, men den komponenten verkar ocksa vara rätt buggig.

finns det någon som kan rekommendera en stabil  komponent med liknande funktioner som zoom och rsgallery har. 
ett plus är förstås om den finns översatt till ärans och hjältarnas språk!
/staffan

hej nu vet inte jag vad dina alternativ har för möjligheter, men jag använder coppermine som galleri. tycker att det funkar bra hittills. kan vara värt att titta på alla fall-





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???