Firefox - Iexplore - Joomla! Forum - community, help and support


allerførst hejsa!
dette er mit første indlæge, da jeg først har opdaget joomla aftes (11.01.2008) jeg har forsøgt mig med forskellige templates, men mange syntes @ have forskellige udsender afhængig om man bruger ie eller firefox.....

måske er det osse en vigtig oplysning @ jeg bruger joomla! 1.5.0 og min templates er:  siteground-j15-10.

jeg kan ikke lige gennemskue, hvor jeg skal rette @ få korrekt udseende begge browsere.... (er rimelig dus med oscommerce, og lidt e107)

prøv evt @ se: http://www.hik.pcv.dk begge browsere... set er som om "forsiden knækker ie" derimod er det som om @ bunden (design info) "knækker" firefox.....

ka nogen gi' et hint om hvilke filer jeg bør lede i, og efter hvad??????

ps. jeg kunne godt bruge en msn-buddy, der ved lidt om joomla...

venligst
stovring






Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???