Joomla Fireboard i PM info - Joomla! Forum - community, help and support


verujem da dosta vas koji koristite joomla cms fireboard komponenru, koristite takođe neku pms komponentu za slanje privatnih poruka između članova.
ja sam danima tragao za jednostavnim neupadljivim modulom koji bi registrovanog člana nakon logovanja obaveštavao o broju u međuvremenu primljenih poruka. ništa pametno nisam našao, pa sam rešio da sam napravim podelim sa svima kojima treba slična stvar.
ovo nije ni komponenta ni modul ni plugin, samo mali hack fireboard 1.0.4 aktuelne komponente. zahvat omogućava članu da nakon logovanja u profilebox-u vidi informaciju o novim privatnim porukama. nije toliko bitno koji pms koristite, moguće je primeniti na svaki. potrebno je samo zameniti na naziv tabele mypms u drugi naziv.

code: select all

$database->setquery( "select count(id) #__mypms"

zatim otvorite

code: select all

public_html/components/com_fireboard/template/default/plugin/profilebox/profilebox.php

otvorite ga razmislite gde bi vam najviše odgovaralo da vam stoji informacija o novim pm porukama. pošto sam ja ovaj fajl ranije editovao nema koristi da vam dajem broj reda, jednostavno isprobajte gde vam najviše odgovara, gledajte da bude u delu

code: select all

<?php echo _profilebox_welcome; ?>

code: select all

<?php echo _button_logout; ?>

ovo trebalo da obezbedi pojavljivanje informacije isključivo nakon logovanja!
kad sam napisao prvu verziju, ništa mi se nije svidela pa sam rešio da doteram da se slaže sa našom gramatikom. kod je prikazivao npr. "imate 1 poruka":s, pa sam rešio da doteram slovce prevedem.
sad izgleda ovako:
[ul]
  • nemate privatnih poruka //nema ni linka
  • imate jenu privatnu poruku //link
  • imate dve, tri, četiri privatne poruke //link
  • imate pet, šest, sedam, osam, devet privatnih poruka //link
i preko toga svako brojanje gubi smisao, pa sam ostavio ovako
  • imate deset ili više privatnih poruka
[/ul]

sledeći kod ubacite u sasasa gde vam odgovara, zamenite

code: select all

$pms_link = 'link_do_pms_komponente';
a+sa kinkom vaše pm komponente je to

ostatak na sajtu satelitskeantene.com ;)

ja koristim 1.0.13 sa community builder 1.1, fireboard 1.0.4 uddeim koji svi medjusobno funkcionisu bez vecih problema.
uddeim ima cb prikljucak, pokazuje svakom korisniku status privatnih poruka nakon prijave, integriran je u fireboard lako se integrira u sve ostale komponente.
isto tako fireboard radi zajedno sa cb tako da fb profil postaje obsoletan jer se klikom na korisnicko ime dolazi na cb profil preko kojeg se mogu poslati pms doticnom clanu...

ja sam zadovoljan sa sve tri komponente sa nacinom kako jedna s drugom suradjuju.

tvoj hack je interesantan sigurno da moze biti od koristi nekome ko nezeli koristiti community builder ili uddeim.





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???