Feil på Global konfigurasjon - Joomla! Forum - community, help and support


hei;

jeg har prøvd å forandre på @ det ikke skal være mulig å registre seg som bruker på websiden. og får feil når jeg trykker lagre eller bruk.

denne feilen kommer alltid når jeg pøver å forandre noe global konfigurasjoen. jeg hadde det samme problemet når jeg forandret metadata ved et tidligere innlegg jeg hadde. da forsvant siden og jeg fikk ugyldig adresse.
jeg kjører norske versjonen av 1.5 som er lastet ned fra joomlainorge.no

er det noen rettigheter jeg skulle ha hatt eller noe jeg kan gjøre. sender med feilmeldingen jeg får.

internal server error
the server encountered internal error or misconfiguration , unable complete request.
please contact server administrator, webmaster@vessing.net , inform them of time error occurred, , might have done may have caused error.

more information error may available in server error log.

dette kommer med stor sannsynlighet av hvordan mod_security er konfigurert hos din leverandør.

det du kan gjøre er @ du forsøker å gjøre et par endringer, slik @ du får feilmeldingen - samtidig som du noterer ned nøyaktig tidspunkt (el. tidsrom). disse opplysningene sender du så on til support hos din leverandør, slik @ de kan få sporet opp og rettet «feilen» på sin konfigurasjon.

forresten, hvilken leverandør er dette?





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???