Istalacija 1.5 - Joomla! Forum - community, help and support


imam problema sa istalcijom joomla 1.5.
inace imam stranicu, joomla 1.0. sve sam uradio kako treba, kada ukucam http://www.ultrasweb.com otovri mise stranica za istalaciju joomle 1.5.
ubacim sve sta trazi ali nece dase konektuje sa mysql.
pokusavao sam sve vec ima dva dana, ali ne ide.
treba mi pomoc, ako neko zna da uradi, neka se javi na msn messinger benjamingst@msn.com

host name: ubacim hostmoster, jeli oni su host gdje je moja stranica
user: stavim kako sam istalisao joomlu 1.0
pass isto tako
database name: ovdje sam pokusavao sve ali ne ide...

molim za pomoc...!

host: localhost
ukucaj samo "localhost" , cak mislim da pise da je u vecini slucajeva localhost....
javi ako pomogne/ne pomogne.





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???