1.3.xx eller 1.5 - Joomla! Forum - community, help and support


hej

jeg sidder og bygger en joomla 1.3. en kunde, og skal også snart lave et en ven, og nu er jeg ved @ blive så begejstret jommla!, @ jeg overvejer @ lægge hele min gamle http://stegemueller.dk om et joomla.

hvad vil råde mig til: bygge det 1.3. eller vente på @ 1.5 er stable? som jeg har forstået andre tråde, er de så væsens forskellige, @ man ikke bare "opgraderer". 1.3 er god "gammel" og afprøvet og stable, men er det dumt af mig @ starte en version, der må ventes @ glide ud inden en overskuelig fremtid, når jeg jo allerede har en side, der fungerer  ???

man kan ikke vide hvornår den endelige version 1.5 kommer, andet end @ det er "snart". erfaringsmæssigt er det cirka 1 eller 15 måneder  8)
så start med den gode gamle, som er super stabil, og som har utroligt mange ekstra komponenter og templates du kan tilføje uden problemer.
når du har lært hvordan den gamle virker, vil det sandsynligvis også være en overkommelig opgave @ flytte til version 1.5, enten automatisk eller "i hånden".

/slashlite





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???