Bugg eller? - Joomla! Forum - community, help and support


hej

sitter med lite huvudbry nu. när jag har publicerat en artikel på startsidan/frontpage och väljer att klicka på "läs mer" så försvinner de moduler som publicerats och visats på startsidan. de försvinner inte ifall jag har publicerat modulen på alla sidor, men problemet är att jag valt att publicera modulerna på alla sidor förutom en, och det är sidan där phpbb wrappas in.

om jag går via ett menyval mainmenu och får upp artiklarna ifrån olika kategorilistningar och där klickar på "läs mer", då stannar modulerna kvar trots att jag inte valt att publicera dem på alla sidor. men ifrån startsidan/frontpage då försvinner modulerna när jag klickar på läs mer.

??? ??? ??? ??? så känner jag mig nu...

mvh
bjarne






Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???