mod_latestnews - Joomla! Forum - community, help and support


hoppas på en enkel förklaring om hur modulen mod_latestnews fungerar.
jag får den inte riktiogt som jag vill.
eller så borde jag göra  på annat sätt.

mitt mål är att ha en "nyhets"-sida med uppdaterade nyheter, 2-3 st, en spalt bredvid vill jag ha alla, tidiga, nyhetr en enkel verikalrad med rubriker som länkar.

har fattat att mod_latestnews kan konfigureras så att den viasar de senaste nyheterna men jag får bara upp två och inte de senaste...

har trixat lite med itemid för både sektion och kategori.

Önskar en lite bättre upplysning för att få det hela att rulla.






Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???