index.html virker ikke ved install af joomla - Joomla! Forum - community, help and support


hej med jer alle

jeg har lige købt webhotel hos surftown, og forsøger @ installere joomla. men allerede ved installation/index.html går det galt når jeg trykker begin install, og installationen skal til @ gå igang. jeg får bare fejlen page: cannot found
the page looking might have been removed, had name changed, or temporarily unavailable.

er helt på bar bund og har siddet og gennemsøgt diverse forums @ se om jeg kunne finde en løsning. jeg har tidligere installeret mambo og joomla på one.com helt uden problemer.

er der nogle opsætninger man skal lave om på inde surftowns kontrolpanel???

håber der er nogle der kan hjælpe :)

måske du skal forsøge @ uploade filerne igen, noget kunne tyde på @ du ikke har fået deet hele med.

og så hold jer da ****** fra surftown indtil de får fixet deres safemode :)..

i123.dk leverer nogenlunde samme løsning til samme pris med safemode=off.





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???