Back-end logges af - Joomla! Forum - community, help and support


hejsa.
for nogle uger siden opdaterede jeg en side til joomla! 1.0.13 stable og opdaterede virtuemart til 1.0.13a. der findes et admin-fix til index2.php som jeg har overskrevet, men alligevel bliver jeg og kunden logget af backenden hele tiden. nogen forslag? sitet hostes hos servage, som jeg ved havde problemer forleden, men om de 2 ting hænger sammen ved jeg ikke.

http://dev.virtuemart.net/cb/proj/wiki/displaypage.do?doc_id=1381
citat fra flg. link:

joomla! 1.0.13 save/apply ⇒ logged out problem

joomla! 1.0.13 save/apply ⇒ logged out problem»
problem:joomla! 1.0.13 suffers serious , annoying bug, causes current admin session closed (log out) if save changes item. virtuemart affected bug when used backend administration.


solution:to fix problem, need replace 2 files.

1. please make sure replace file
/includes/joomla.phpwith version: joomla.php joomla! 1.0.13 (rev. 8388).

2. replace file
/administrator/index.php version: /administrator/index.php (rev. 8388).

if have done this, should work expected.
if have change file joomla.php after you've done patch, make sure keep modifications rev. 8388!






Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???