Smoothie recepten - Joomla! Forum - community, help and support


een site met recepten voor het aan maken van smoothies ( gezonde fruitdranken )

http://www.smoothierecepten.com/

zo, dat een link die ik naar mijn vrouw moet sturen, ze smoothie verslaafd ;d dus dat voor jou in ieder geval een pluspunt!

volgens mij heb je een bestaande template (wm_09) omgebouwd. dit template gewoon fris en fruitig (om maar in de smoothie hoek te blijven), dus daar zal ik verder niets on zeggen.
wel valt het me op dat je de menu links probeert op te fleuren met een pijltje maar dat je daarvoor gewoon het haakje '>' voor heb gebruikt. kies dan voor een grafische oplossing (zoals bijvoorbeeld bij de top 5).

daarnaast heb je 2 maal een 'voeg toe aan favorieten' mogelijkheid ingebouwd. ik zou hier voor een mogelijkheid gaan (persoonlijke mening). daarnaast het 2e foto'tje aan de linkerkant. die zijn niet allemaal van hetzelfde formaat/kwaliteit. maak de gebruikte foto's allemaal hetzelfde en geef die bijvoorbeeld ook ronde hoeken?

je zoekschermpje zou wat opvallender mogen en ik vind het altijd prettig dat deze automatisch leeggaat als je hem aanklikt (ik weet niet hoe dit werkt, maar misschien dat een van de andere members daar ons mee kan helpen). en als je het niet erg vind ga ik een boodschappen briefje maken!





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???