temada en altta modül pozisyonu yok(çözüldü) - Joomla! Forum - community, help and support


kullandığım temada (yeni geçtim) önizlemede pencerelerle izlerken en altta (bottom du galiba) pozisyon yok yani en alta bir modlü yerleştiremiyorum, bu temaya en alt pozisyon ekleyebilr miyim? ekleyebilirsem nasıl?
dreamweaver ila temanı istediğim yerine kendim birşey ekleyebiliryorum aam ben joomlanın kendi pozisyonu ile yerleşim yapmak istiyorum

modülü göstermek istediğin tablo ya da div içerisine

code: select all

<?php mosloadmodules( 'bottom', -1 );?>

şeklindeki kodu eklemen yeterli olur. kodda 'bottom' yazılı kısma modulu hangi pozisyon adında yayınlamak istiyorsan onu yazmalısın.
madem dw kullanıyorsun, bu konuda yardımcı olacak bir extension olacaktı. google da "joomla dreamweaver extensions" olarak aratırsan bulabilirsin.





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???