www.livingbyfaith.nl - Joomla! Forum - community, help and support


de chirstelijke profielenpagaina(communicatie&informatie)


http://www.livingbyfaith.nl

het een kleurrijke site die desondanks van de vele verschillende kleuren niet vervelend overkomt.
wel zijn er aantal punten die ik zou veranderen.
ten eerste zou ik het logo iets hoger maken. daarnaast zal ik de tekst grootte van de menulinks wat verkleinen ze komen nu erg schreeuwerig over.
de indeling vindt ik ook niet goed gekozen. ik moet nu naar ondere scrollen om te zien bij wat voor site ik ben uitgekomen. de overige onderdelen zal ik verplaatsen naar de zijkant of naar onderen.

daarnaast als ik een artikel ga lezen ben ik alle onderdelen van de site 'kwijt' en moet ik dus via terug naar de hoofdpagina. ik zou sommige onderdelen wel degelijk blijvend laten zien op de site.

veel succes





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???