template ne čita lepo ščćđ - Joomla! Forum - community, help and support


ćao
konačno sam pronašla template koji mi odgovara, ali kad sam ga instalirala - cvrc!
sva slova sa kvačicama su pretvorena u hijeroglife. stvar se privremeno reši kad browser podesim na utf-8, ali već klikom na sledeću stranicu stvar se vraća na staro.

u browseru mi je inače character encoding:western (iso-8859-1) na trenutnom template-u se slova sasvim lepo vide.

probala sam u topstyle-u da u css-u promenim fontove, koristeći 1 za koje znam da podržavaju latinicu ali ništa.

pomagajte pliz!  :'(

joomla suzama ne vjeruje...

za što ne vidiš slova sa kvačicama može biti mnogo razloga, svi su obrađeni ovdje.

moj lucky guess je da ti je default jezik engleski, da u english.php nisi promjenila encoding na utf-8, već dalje stoji iso-8859-1.





Comments

Popular posts from this blog

Error compiling for board Arduino/Genuino Uno.

Installation database is corrupt

esp8266 (nodemcu 0.9) client.write très lent ???